Broodje Bahco bij Broekhuis: klanttevredenheid

20-09-2018

 


Op dinsdag 18 september waren we te gast bij Broekhuis Volvo Emmen voor het Broodje Bahco. Na een korte introductie van de VPB en een voorstelrondje nam Jelle Bouma het woord om ons bij te praten over klanttevredenheid en online reviews.



 

Wie kijkt er regelmatig naar de reviews over zijn of haar bedrijf op Google? En wat doe je er vervolgens mee? Kijk je zelf als klant naar reviews van andere bedrijven en zo ja beïnvloedt het de keuze die je maakt? De smartphones werden er snel bij gepakt om te checken: wat wordt er eigenlijk over ons gezegd op het internet…
Aangezien mensen met klachten eerder geneigd zijn om hun mening via het internet te spuien dan tevreden klanten, hoeft de score op Google review niet altijd een realistische afspiegeling te zijn van het imago van jouw onderneming. Toch is het goed om in de gaten te houden wat er online over je gezegd wordt en om hierop te reageren. Zowel complimenten als klachten kunnen immers helpen om je dienstverlening steeds verder te verbeteren.
Om de klanttevredenheid op een meer persoonlijke manier te meten stuurt Broekhuis hun klanten na hun bezoek een enquête toe. Door deze benadering zijn ook de tevreden klanten sneller geneigd om een positieve ervaring te delen. 



 

Na deze interessante uitwisseling van ideeën gaf Herman Idema onder het genot van een heerlijk broodje een update van de VPB-activiteiten. Hierbij nodigde hij alle aanwezigen van harte uit om deel te nemen aan de Open Bedrijven Dag Emmen op zaterdag 3 november aanstaande

Aanmelden; www.openbedrijvendagemmen.nl

 

 

 

Foto's: Hansman Foto en Beeldwerk 

 

Terug naar het nieuwsoverzicht